Bende senin gibiydim 3 saati geçince uyandırıyordum ve bebeğim uykulu olduğu in asla verimli emmiyordu. Almayadayım bu arada doktorumla görüştüm bana uyandırma dedi 1,5 aylıktı ne zaman isterse ozaman uyanır. Eger uyandırırsan alışkanlık yapar ve sürekli uyanır dedi. Konforlu ve kaliteli uyuması önemliymiş. Eğer ki kilosunda ve gelişiminde herhangi bir sıkıntı yoksa uyandırmayın derim. Ben 11 de uyutuyorum 5 gibi kalkıyor yani gece 1 defa emzirmiş oluyorum kendi ağlamadan kıpırdamasıyla sesleriyle uyarı veriyor zaten. Benimde annem uyandırınca cok kızıyordu haklıymıs