Bn normalde dört saati gecınce uykusu kendim uyandırıyorım emzirmek için(gece beşte oluyor) gunduzleride 2 bucuk üç saatte bir emziriyorum ama bugun üç saati gecmişti yatıyordu uyandırıp emzirmek istedim ama kayınvalidem uyandırma onun uykuyada ihtiyacı var uykuyla büyür dedi bn de gece zaten uyandırmıyorum kendi uyanana kadar ama gunduz 3 saati gecerse uyandırıp emziriyorum dedim hayır yapma yazık falan dedi ama ben uyandırp emzirdim yinede. O zaten acıkırsa kendi kalkar falan diyince acaba uyandırmasa mıydım dem bi an. Siz ne diyorsunuz bu olaya