Deletedmom_37 hayır malesef bir anda bebeğimde ciddi değişimler oldu. Göz temasını kesti, ismine dönmüyordu, işaret etme yoktu, elinde cisim döndürme sıklığı arttı, mutsuzdu, gülmüyordu, anne babaya bağlılık yoktu. Bunların hepsi bir anda oldu. Gözle görülür şekilde bütün neşesi kıpır kıpırlığı gitmişti. Komut almıyordu. Bir iki nesne dışında hiçbir şeyin adını bilmiyordu. Mesela biberonun nerde vs dediğimizde hiç oralı olmuyordu. Ortak ilgi dedikleri şey yoktu. Ve benim en ciddi gözlemim de taklit yeteneğinin bıçak gibi kesilmesi olmuştu