Bu postlardan birini açan da benim.
İnsan kendi başına gelmeden anlayamıyor ne yazık ki. Ben de diyordum ay bu nedir durmadan otizm postu millet kafayı yemiş diye. Ben de yedim! Sancılı bir süreç yaşadık. Psikiyatriste gittik otizm belirtileri ciddi anlamda var ama yaşı küçük tam teşhis koyamam dedi. Aylarca özel eğitime gittik. Ekran hayatımızdan tamamen çıktı. Çok ağladım çok uğraştım. 15 aylıkken başladığımız bu maratonda gelişim testleri 6-7 ay geriden geliyordu. Ocakta 2 yaşına girecek şimdi maşallahı var 🤲🏻 yani demem o ki hanımlar bunu düşünmek hatta birçok belirtiyi bebeğinizde bire bir görmek çok ama çooook zor.
Şahsım adına söylemem gerekirse ben bugüne kadar bebeğimde ne zaman ters giden bişey olduğunu düşündüysem hepsi bir bir çıktı. Bu sebeple annelik içgüdüsüne fazlasıyla güveniyorum. Bırakın sorsunlar, bırakın fikir alsınlar ne olacak ki? Sizi rahatsız ediyorsa okumayın. Belki soracakları, içlerini dökecekleri biri yok? Google dan ara bul diyen çok olmuş. Birebir yaşayana ya da yaşamanın eşiğinden dönenle fikir alışverişi yapmak varken neden sadece Googlea baksın? Googlea başım ağrıyor yazdığınızda bile beyin tümörü çıkıyor halbuki…
Umarım meramımı anlatabilmişimdir. Sevgiler 💐