Annelerimiz Allah korusun tabiki kimse istemez otizm ile karşı karşıya kalmayı. Ama otüzm olan bebeklerde anne baba ve eşlik eden pedagog doktor vs bu süreci çok güzel atlatıyorlar Allahın izniyle.. Ancak 1 2 aylık bebeklerde yada hiç sorunu olmayan bebeklerde bile sırf kendi kuruntularımız yüzğnden acaba otizm mi çok normal bi hareketi bile varsa acaba bu otizm mi diye diye hastalığı çağırabiliyoruz. Tabiki de şüphe çok önemli ama artık yenidoğan bebeklerde bile otizmden şüphelenen anneler var.. Allah böyle bir şeyi verdiyse tabiki seve seve herkes canla başla yardım ederek çözmek şster ama bazen normal davranan bebeklermize bile çok fazla otizm mi diye başlık açıyoruz buralarda.. Erken tanı tabikide çok önemli ama lütfen normal olan bebek davranışlarını bile otizm mi diyerek ne kendimizi sıkalım ne de bebeğimize bu enerjiyi verelim. Kuruntu yapmadan doktor otizm değil dese bile hala şüphe duyan anneler var yapmayalım bence böyle güzel annelerimiz😌 Allah sağlıkla büyğtmeyi nasip etsin bebeklerimizi inşallah😇