HivzersMom birkaçgün önce yaşadım, 1 hafta sağım yaparak besledim aslaa emmedi, biberon kaynaklı olabilir, birde emsin diye ısrar ettiyseniz bayaa,benim onlardan dolayı çünkü. İnstagramda Dilruba demirezer diye bir danışman var, diğer emzirme danışmanlarına bir soru sorunca hemen ücret söylüyorlar, ama bu danışman çok çok başka, her soruma cevap verdi,ve yazdığı birkaç satır cümle ile tekrar emziriyorum. “ Memeyi gördüğü an ağlıyorsa , memeye ısrar edilmesinden dolayı , unutturmak için 4-5-6 gün uyanıkken meme teklif edilmicek, uykulu emzirebilirsiniz, uyanık emmezse kaşık biberon kullanın, ve emmediğinde 2 saatte bir sağım yapıp içirin.” Ayrıca biberon kullanmayın. Bunu uyguladım birkaçgün uyanıkken memeyi hiç vermedim , uykulu iken emdi. Sabredin oluyor, bebişiniz daha çok küçük emmemesi için hiçbir problem olamaz 🫶🏻 Sizde bu danışman ile iletişime geçebilirsiniz, biraz geç dönüyor ama çok yardımcı oluyor