Gulcicek12 HivzersMom benimde biberon içiyordu meme red etti ben eczaneden meme ucu aldım onu kabul etti sende bence onu al
Ikra12 HivzersMom burnu tıkalı veya boğazı ağrıyor olabilir aspiratörle modunu açın gazı varsa da yapıyorlar onun için zeytinyağını alın ve bir masaj yapın güzel bir müzik eşliğinde şarkı söyleyerek ben vişneli turtam şarkısını çalıyorum ondan sonrasında alın kucağınıza ayakta sallayarak emzirin benim bebeğim 2 kere reddetti ama vazgeçmedim emiyor sonra
Ikra12 Ikra12 HivzersMom kesinlikle biberon kullanmayın kaşık biberon kullanın kullanacaksanız çünkü daha rahat içtikleri için tamamen memeyi bırakır
Cansu8835 Benim kızımda 3aylik meme reddi yaşıyoruz malesef bizde hatta gündüzleri hiç emmiyor nerdeyse premature doğdu kuvezde sagilmis sütümü biberonla verdiler alıştı tabi biberona memeyi reddetti zorla 3ay emzirdim zor zelamet ama geceleri emiyor uyku arasında ve şunu farkettim çekiyor ilk başta sut geliyor sonra asla süt gelmiyor basıyor çığlığı kosturuyorum mama yapmaya hemen 🤦🏻♀️bende o dertten muzdaribim valla
Elizkusannesi26 HivzersMom Benim bebeğimde 3 aylıkken meme reddi ama ben pes etmedimn sürekli sürekli teklif ettim özellikle ilk uykudan uyandigi keyifli olduğu anlarda yanına uzanıp öyle emzirdim ayakta emzirmeyi denedim ve kendisi emmedihi için bir süre sütümü sağıp oyle besledim ve çok şükür atlattık şuan 7 ay 16 günlük ve hala emziriyorum hemde sürekli kendisi istiyor umarım sizde kolayca atlatirsiniz
Betulalyaa Mertezo memeyi kestim tamamen ve sürekli biberon verdim tok olsa bıle biraz zorlayıcı bir süreç içmek istemiyor ama düzeliyor bir zaman sonra suan bebeğim 4 aylık ama bu anlattığım olayı 3 aylığın başında yaşadım
Emineec HivzersMom emzırdıgınızde göğsünüzü tutup bıraktığı anda emzik verin sakinlesınce memenizi tutturun bu işlemi devam ettirin inşallah istediğiniz gibi olur
Birdunyabircennetannesi HivzersMom 3. Ayda başladı savaşımız… Ve 8. Aya kadar direndim sona erdi maalesef pes eden ben oldum. Elimden gelenin fazlasını yaptım olmadı. Ayakta emzirdim. Duşta emzirdim. Uyku halinde emzirdim. Soyundurdum kendim soyundum emzirdim . 6. Ayda sol memeyi bıraktı zaten doğdu doğalı zor emen çocuktu. 8. Ayda da ağlaya ağlaya sağ memeyi de bıraktı. Çünkü son zamanları iskence gibiydi hem oğlum hem kendim için. İstemiyordu uyku halinde bile. Çok denedim ben başaramadım
bernaulusu HivzersMom yatarak emzirmeyi deneyin, bende 2 3 gün yaşadım meme reddini, yatarak emzirerek ve hiç biberon vermeden aştık durum, o süreçte biberon vermeyin hiç
kahveseftali HivzersMom merak etmeyin geçici ayağa kalkıp hafif sallanarak emzirin biraz sallana sallana uyuyo da
bernaulusu HivzersMom sürekli sağın sütünüzü, o zaman azalmaz, kullandığınız göğüs pedinizi, atletinizi ya da tişörtünüzü yattığı yere koyun kokunuzu alsın iyice, bol bol ten tene temas yapın, yatarak emzirmeyi deneyin o zaman aşacaksınız bu sorununuzu
aysegulg HivzersMom benimkide tam 3 aylikken ayni sey oldu. Meme reddinden dolayi sutumde azalmada olmustu. Once sutumu arttirmaya calistim kasiga sagip cocuga veriyordum ara arada emzirmeye calisiyordum. Emzirirken karanlik bir yerde ve sallayarak biraz uykuluyken emziriyordum . O sekilde biraz daha iyi suan . Ama ara ara meme reddi yine oluyor uzun sure emmediginde yine kasikla veriyorum.
mucizem_200921 220722 ben biberon ile hep verirdim sütünü ama o gün inat ettim hiç biberon vermedim sesi açtıkça ztn sakinleşip aldı ah bacım o ümitsizliği ben çok iyi bilirm yıkılmış gibi oluyor insan ve ben doğum yptım yplı oğlum 15 aylık daha da her gece yatmadan bi bardak süte bi tatlı kaşığı tarçın bi tatlı kaşığı bal koyup içtim emzren anne çayı günlük iki fincan içtim bde üzüm pekmezini su ile şerbet gibi yapıp içerdim bunlar süt yapar 15 aydır içiyorum cnm çok şükür doyuyor oğlum dene istersn bide mamayı kes sen çnkü emdikçe artacak sütün kendini hiç bi zaman yetersiz hissetme ben bu emzirme olayını anlattığım gbi yaptm bende sen gbi akşam gördüm hemen denedim 3 gün boyunca TVi de fön makinası sesi açıktı 4 cü gün artık kendisi emdi 🤣şuan 15 aylık meme delisi elhamdülillah çok gzl emiyor
Yenianneseyma Ceydadeniz27 benimde ikizlerim var dördüncü aya girdik bugün ve biri mememi reddediyor meme mama ilerliyorduk çok canım sıkılıyor ağlıyor beni itiypr emmiyor ne yapacağımı şaşırdım
_adennil alisinannesi63 orhan osman kolik albümü sırasıyla bi çok var zaten ordan açabilirsiniz ama bebeğinizin sesini bastıracak kadar yüksek olmalı ses
Mirha HivzersMom bizim 4 aylikken başladı suan 6 aylk birakti memeyi maalesef mucadele ettm ama kaybettim biberon verdm mama şimdi biberonu red edyr neyapacagimi sasirdm ek gida istemyr zorla hayrlsyla sağlıkla buyuseydiler
Damlali HivzersMom hem meme hem biberon ikisi bir arada çok zor gidiyor kuzum bebek büyüdükçe farkına varıyor onun meme olmadığını çünkü akış hızı felan bambaşka bizde emzik emiyoduk ve emzigi nekadar sık verirsem memeyi reddediyodu neler çektik emsin diye zıplayarak mi emzirmedim şarkı söyleyerek mi emzirmedim yatarak oturarak yan ters her türlüsünü denedim meme reddi anlatılmaz yaşanır yani çok zor ama pes etme mutlaka bi çaresi oluyor bebeğinin emdiği pozisyonu bulmaya çalış benimki doğduğundan beri yan yattığım zaman az da olsa emiyodu mesela ve uykudan hemen uyanınca emzirmeyi dene daha uyku sersemiyken eme bilir ben o şekilde başa çıkabildim bide sütünü tazyikli mi ona dikkat edin eğer tazyikli geliyorsa ondan da emmek istemiyolar yetişemiyor çünkü
bhtsizbdvi HivzersMom tam 5+13 günlük Allah evladımi bana bağışlasın inşallah evlat acısı göstermesin kimseye Allah 🙏🙏 ben 5+13 gündür hâlâ ve hala meme reddi yaşıyoruz doğduğunda iki hafta yoğun bakımda kaldı ondan sonra böyle oldu 😔
Melikekader1 elizsmommy aynı şeyleri yaşıyoruz bende aç bırakmaya çalışıyorum ama öyle ağlıyor ki dayanamıyorum bana destek olacak kimse de yok çevremde maalesef peki siz ağlamasına nasıl dayanıyordunuz başka çarem kalmadı benim de
elizsmommy Melikekader1 sürekli oyalıyordum, bide uyku arasında meme vermeyi deneyin ya da yeni uyandığında o zamanlar kabul ediyordu beni emiyordu ama direnin inanın mamaların ne olduğu belli değil simdiki aklım olsa bırakmazdım