Melikekader1 merhaba, daha yeni görüyorum mesajınızı 🥺 4aylık oğlum ve doğumdan bugüne kadar emmede sıkıntı yaşadığımdan ötürü bu konularda bayaa iyi olduğumu düşünüyorum. Bir kere uyanıkken birkaçgün meme göstermeyin, daha da uzaklaşıcaktır ve emmeyecektir. Uykulu iken emzirin, emziremediğiniz herzaman sağım yapmaya çalışın sütünüz azalmasın, sağdığınız sütüde biberon ile vermeyin , diğer altarnetif yöntemler deneyin, enjektör ,kaşık, kadeh, kaşık biberon. Bebeğim aşırı hareketli olduğu için bunların hiçbiri ile veremedim , hemen sinirleniyor ve püskürtüp sütlerimi ziyan ediyor,en iyi enjektör ile verebiliyorum ondada çok başarılı değilim tabiki, emziriyorum o yüzden. Birkaç gün 1 hafta Sabırlı olun, hemen biberona yönelmeyin , en çok meme reddi onda çünkü. Mamayıda veriyorsanız biberonsuz vermeye çalışın. Yaşadığım için çok zor bir durum biliyorum ama böyle böyle memeye dönüyorlar, dönmemesi için bir sebep yokki daha çok minikler 🫶🏻 Eğer biberonsuz vermekte benim gibi başarısız iseniz, emzirin uykulu iken. Sütünüzün yetmediğini düşünüyorsanız arttırmaya çalışın