Gamzeliiss Bebeğinin hiçbir şeyi yok. Anlık bi gözlemle bu teşhisi koyamaz. Otizm ile ilgili her şeyi biliyorum ben, yeğenimde yaşadık. Atipik otizm (geri döndürülebilir) vardı yeğenimde. Adına bakmaz, göz teması kurmaz, bir kişiyi beller kendine ondan başkasına gitmez, sosyalleşmez, tek oynar, komutlara uymaz, cee ee oynamaz, konuşmada gerilik olur vb. Sizin bebeğiniz sapasağlam. İçiniz rahat olsun. O doktorun da alacağı olsun, umarım sürekli girmiyorsunuzdur öyle bi doktora.