Maviimm direkt odaya girdiğimizde muayene 5 dk ancak sürdü alel acele bir tarafta doktor bir tarafta yardımcısı hemen çullandılar üzerine çocuğun, boy ölçme yerine koyduğumda zıpladı durmak istemedi sonrasında göğsünü sırtını ve en son tartı. Bunların hepsi 5 dkyı aşmadı. Önce işitmede bir sorun var mı diye sordu. Sonrasında ise bana çok ajite geldi baktığımda ise anlamı tıpta rahatsız, huzursuz anlamına geliyor. Doktora oğlumun babasının yanında olmadığını , bir süredir ayrı olduğumuzu ve bulunduğumuz şehirden uzak olduğumuzu hepsini anlattım. Fakat psikiyatristin görmesinde fayda olduğunu birçok böyle söylediği çocukların erken teşhisle eğitime başlandığını söyledi. Söylediğim gibi gittiğim doktor çocuğumun sürekli doktoru değildi, doğuya gideceğim için rutin kontrole götürdüm, çünkü gideceğim şehirde hastane sıkıntısının yaşandığını söylemişti eşim. Ardından hemen Gaziosmanpaşa medicalpark çocuk psikiyatristine gittik. Onun öncesinde gedik üniversitesi psikoloji bölümünde bi profesörle konuştum ve bunun tanısını çocuk doktorunun koyamayacağını anne ile iletişim varsa %99 olmadığını söyledi. Neyse ben psikiyatriste gittiğimde her şeyi anlattım; benim çocuğumda bir şey gözlemleyip gelmediğimi , hiçbir farklılık görmediğimi söyledim. Psikiyatrist ise kalabalıktan, yüksek sesten korkar mı gibi sorular sordu. Korkmuyor çünkü yaz ayını yoğun bir düğün maratonuyla atlattık ve hiçbir şekilde korkma vs olmadı. Doktor oğlumla oynadı seslendi, telefon verip eline alo yapmasını istedi, ver al komutlarını yerine getirmesini söyledi hepsini yaptı. En son bana siz odadan çıkın sizin çıktığınızı farkedecek mi acaba diye benim odadan çıkmamı istedi. Çıktım fakat farketmedi. Acaba bağlanma sorunu olabilir dedi, ben ise muhtemelen yeni oyuncaklar gördüğü için farketmedi çünkü evde benim dibimden ayrılmadığımı söyledim. İşitme testi vs yaptırmamı istedi yaptırmadım çünkü ben o testlerin hepsini yaptırmıştım daha öncesinde ve bir problem çıkmadı. Ben anne olarak farkedeceğimi düşünüyorum böyle bir şey olsaydı bi değişiklik görseydim. Çünkü benim eşim sürekli evde olmayan biri mesleği gereği. Ve ben 7/24 oğlumla ilgileniyorum. Bazen öyle vaktim olmuyor ki onun yemeği dışında kendi ihtiyaçlarımı zor gideriyorum.