anonimhanim_ teşekkür ederim, ama seninki şuan iki yaşında sanırım kızım şuan uc bucuk yaşında ve iki yas ile.uc yaş arasında dağlar kadar fark var iki yaşında sanki hala bebekti ama şuan çocuk evresinde gibi hissediyorum ben . Birde kızım aslan burcu 🤦 biliyorsun ki dünya aslan burcunun etrafında dönüyor 😂
Ama ben okuduklarimdan biraz bahsedeyim, özgüven meselesinde ilk kural ebevynler , çünkü rol modeller sizsiniz . O sizin aynaniz gibi boyle düşünün. Ikincisi çocuğun koşulsuz sevildiğini hissetmesi bilmesi , ben hep bunu geceleri uykuya geçerken ona hatırlatıyorum onu çok sevdiğimi onun her zaman yanında olacagimi söylüyorum.
Yanlış bir davranış sergilediginde onu o an uyardiginizda konuyu uzatmamak gerekiyormuş mesela . Cocuga tum.gun boyunca bir hatası yüzünden kızmak çok yanlismis.
Bol bol sorumluluk vermek gerekiyor ama bu sorumluluklar tabiki çocuğa göre olmalı . Ve sorumluluklarını yerine getirdiğinde abartmadan onu taktir etmek gerekiyor.
Sosyalleşmekte yine her zamanki gibi onemli . Benimki kreşe basladiktsn sonra daha bir farklı oldu . 🤷