Sizlere bir korkumdan bahsetmek istiyorum kızlar.
Bende çok çekingen bir çocuktum okulda hakkını savunmayan, pasif biriydim.
Ve bu benim okul hayatımı çok etkiledi hatta bu yüzden okumak bile istemedim sonra eczanede işe başladım tabi o ortamda insanlarla konuşa konuşa çok alıştım konuşmaya hastalarla diyalog halindeydim tabi açıldım pasif halimden eser kalmadı artık özgüvenli hakkını savunan birine dönüştüm ama artık çok geç çünkü okul hayatımı aldı benden o huyum.
Bende çocuğumun okul hayatını etkilemesinden çok korkuyorum benim gibi olsun istemiyorum açıkçası kendi hakkını savunan tuttuğunu koparan bir insan olması için elimden geleni yapmak için yaşıyorum resmen. Buda bir dert yakınmam olsun size 🥲