Deletedmom_35 Elinden oyuncağını almaya çalışan veya alan bir çocuğa karşı çocuğunuz tepkisi ne olur ?
guzelbebegimmmm Deletedmom_35 ya ben içten içe sinirleniyorum ama onlar çocuk. Müdahale etmiyorum. Eğer ki şiddet kavga olmadığı sürece
EmirMom Deletedmom_35 benimki 1 yaşında sayılır hemen sinirlenip vuruyor ya :(( yani vurma alışkanlığıda nerden geldi bilmiyorum nasıl unutturabilirim
Dilruba_1 Deletedmom_35 şu an 5 aylık aklı ermediği için tepki vermez tabi büyük çocuğu olanlar daha iyi bilir ama ya sessiz kalır ya hırçınlaşır ağlar bazıları saldırgan olabilir vuradabilir
1prens1prensess Deletedmom_35 oğlum 3 yaşında kızım 21 aylık kızım oğlumun oyuncağını alınca oğlum sahra bıraakk al bunla oyna diye başka oyuncaklar veriyor😂ama oğlum kızımın oyuncağını elinden aldığında kızım dehşetlerce yırtıyor kendini o oyuncağı alana kadar ağlıyor susmuyor
Deletedmom_35 guzelbebegimmmm Yok burda sorduğum çocuğun tepkisi ne yapıyor mesela karşısındaki çocuğa karşı ?
Deletedmom_35 Dilruba_1 benim ki bize şikayet ediyor hırçınlaşmak değilde, kendisinin geri almasını isterim o oyuncağı çekingen bir yapısı var ve çok canımı sıkıyor
Dondurmalikahve Deletedmom_35 Benim ki onun elindeki alır 😂 yasa göre değişir aslında çok seviyorsa ağlardı şu an vermem bu benim sen kendi oyuncaklarinla oyna der, veresi varsa al oyna der.
Deletedmom_35 Dondurmalikahve 24 aylık. Dün bir oyuncak aldık kasada sıra bekliyoruz , çocuğun biri geldi bize bile oyuncağını vermiyordu ödemek için almak istediğimizde , ama çocuk yanına yaklaşmaya başladığı gibi hemen elini oyuncağından çekiyor veya bize şikayet ediyor aşmak istiyorum bu durumu
EmirMom Deletedmom_35 hayır bi giriyor bağira bağıra birşeyler söylüyor ve seven insanada vuruyor gülerek nerden nasil alışti hiç bilmiyorum
Balim61 Deletedmom_35 Vermek istemez bazen oda kendine ceker oyuncagi eger aldilarsa bazen ağlar bazende baska bi oyunck görür elinden alinana cok takilmaz.2.3 kez vurduguna denk geldm ki evde bizede vurur nerdn geldi vurma isi anlamadim Ben icten ice sinirleniyorum ama😂Alan benm bebegimdn buyuk cunku baya
guzelbebegimmmm Deletedmom_35 ay ben yanlış okumuşum. Oğlum 5 yaşında. Önceleri anlamadığı için sinirlenirdi kavga ederlerdi. İtiş kakış falan. Ama şu an ikna edebiliyorum. Başka bir şeye yönlendiriyorum falan
Caglarass Deletedmom_35 Küçüğüm bana bakıp ağlıyo şikayet eder gibi. Büyük oğlumda 2.5 yaş geri almaya çalışıyo 😂
Zhnce Deletedmom_35 sebebi ne olabilir sizce Merakımdan soruyorum mesela bazen yanlış yaptığında ses yükseltilmesi durumu oluyor mu çocuğunuza karşı siz yada başka birileri tarafından örneğin bir çocuk tarafından O sebeple korkuyor olabilir mi Mesela benim oglum önceleri biraz hirpalandi akranlari tarafından hatta bir keresinde kendi oyuncağıyla o çocuk ortamda yokken bile oynamamisti şimdi gelir bana kızar demişti çok üzülmüştüm sürekli konuştum sonrasında kimse sana vuramaz kizamaz bagiramaz senin oyuncağın ise vermek zorunda değilsin gerekirse sana vuracaksa çığlık at demiştim Ama benimki olayı az biraz yanlış anladı sessiz olan çocuklara bile sırf kendisine bulaşmasın diye bağırıyor eğer tehlike hissederse
Benisahtesevme2 Deletedmom_35 tepkısız 😀 bana gosterıyor o benım işaretı yapıyor Bı nevı sıkayet edıyor oyuncağımı aldı dıye ama çocuğa karşı bısey yapmıyor elınden alayım ıtıklıyım aglıyım gıbı Ben devreye gırıyorjm O senın oyuncağın annecıgım ızın verirsen oynayabılır vermezsen oynayamaz dıyorum
Deletedmom_35 Benisahtesevme2 Bu kadar mı aynı olur bizim çocuklar ya aynılar yeminle. Dün bir oyuncak aldık kasada sıra bekliyoruz çocuk yaklaştı yanına oyuncağını alacak belli hemen elini kolunu çekti oyuncaktan bize şikayet etmeye başladı. Kendi oyuncağını kendisi alsın istiyorum düzeltmek istiyorum şu huyunu
1prens1prensess Deletedmom_35 ay bunu hiç bilmiyorum yeğenim var ama sık sık bir araya gelmiyorlar başkasında hiç gözlemleyemedim yani
Dilaylaa Benim diyor vermiyor, karşıdakine başka seçenek sunuyor başka oyuncak veriyor 😅 iş ilerlerse uzaklaşıyor oyuncağını alıp
Dilruba_1 Dilaylaa beklediğimiz performanslar 😅 Deletedmom_35 ben de girişken olmasını isterim ama o şekilde yetiştirmek öğretmek mi gerekiyor acaba
Zhnce Deletedmom_35 çığlık atar almaya çalışır bi itiş kakis olur ama asla vurmaz sonrasında tekrar çığlık atar genelde ben müdahil olurum olaya Ondan büyük bi cocuksa biraz kardeş oynasin bak o senden küçük anlamıyor sonra hemen sana veririz derim Tam tersi oğlum büyük diğeri küçükse yine aynı konuşmayı oğluma yaparım Buna rağmen anlamiyorlarsa kucağıma alır ortamdan birz uzaklaşırım zaten hemen unutur benimki o oyuncağı
Deletedmom_35 Zhnce Aslında benim olayı oyuncakla oynayıp veya oynamaması değil de , hakkını savunup o oyuncağı kendi yöntemi ile geri alması bunu yapmıyor , bize şikayet ediyor bu durum çok canımı sıkıyor