anonimhanim_ işte ben çok kızıyorum ona bazen birsey istiyor kendin hallet diyorum sonra kıyamıyorum yine hallediyorum işini
Iste eniştemin o şekilde sessiz biri olmasının tek sebebi de ailesi
Hep ezmisler hep hiç birey olarak görmemişler
Simdi biz ailecek eniştemin tabularini az da olsa yıktık
Adamın evlenmeden önce ehliyeti varmış babası bir kere bile araba vermemiş sen kullanamazsın diye
Evlendikten sonra abim kızdı oğlum paran var ehliyetin var sana araba Alicaz kullanacaksın dedi ilk bi tedirgin oldu ama özel hoca tuttu kullanmaya başladı
Kısacası eniştemle ablam birbirlerinin tipkisi o yüzden çok iyi anlaşıyorlar 😊
Ablamın boyle olmasindaki tek sebep karakteri
Ama eniştemin böyle olmasindaki sebep ise ailesi
Bu yüzden çocuklarımıza cidden ozguven aşılamaliyiz karakteri oyle bile olsa bu değişecek birsey
Bak annen ne güzel seni zorlamış gözünün açılmasını sağlamış
Bizimkiler ablama yapamadıklarını bana yaptılar bendeki ozguven de kimsede yok 🤦♀️