Sumiree cileklipopkek darısı benim başıma aminnnn☺️☺️ tam yazıldım kızıma hamileydim bırakmak zorunda kaldım
cileklipopkek Sumiree fırsatınız olduğu bir zamanda hemen alın çünkü acayip zamlar geliyor bende güç bela aldım inşallah darısı başınıza olur ☺️
Sumiree cileklipopkek ya öyleymiş kızım 7 aylık cesaret edemiyorum onu bırakmaya birde emiyor nasıl olcak bilemiyorum
Deletedmom_75 cileklipopkek Kesinlikle imkaniniz varsa cikin cesaret alin ben bir sene oldu ehliyetimi alali sağolsun eşim arabadna soğuttu:)
cileklipopkek Deletedmom_75 işte o yüzden eşimle asla çıkmak istemiyorum ya aslında işin açıkçası eşimle çok kötüyüz evliliğimiz kopmak üzere bende arabayı alıp abisinin yanına bu konuları konuşmaya gideceğim artık bir yol bulmam gerekiyor
cileklipopkek Sumiree sütünüzü bol bol sağın bende annemi çağırdım 7 gün eğitim oluyor zaten en fazla 2 saati buluyordu eve gelmem bir hafta idare edersiniz ömür boyu rahatlığını çekersiniz
Sumiree cileklipopkek ah içse ısıtılmış süt içmiyor hanfendi biberon kesinlikle almıyor zaten son çare annemle gidip orda beni beklemeleri olacak karda kışta ama zamlar gelirse hiç alamam 🥲
kolonyalimendil bireylulannesi evet buna katılıyorum bizim ilçede trafik lambası bile yok 😂 sağdan solluyorlar filan ben cesaret edemiyorum burda sürmeye 🙃
Benisahtesevme2 Sumiree bende dün görüştüm kurs ucretı beş kuzum vergiler suan bellı degıl ama sekız olur dedı toplam büyük ıbtımal hergun daha fazla fıyat cekecekler Adam bana hemen gelın kayıt açalım yoksa bıgun kı fıyat yarın olmaz dedı bugun gıdıp dosya actırcam
kolonyalimendil bireylulannesi burda herkes kendi kuralını kendi koyar🤣🤣 kavşak yaptılar kocaman, tabela da var kavşak içindeki araca öncelik diye ama onu okuyan yok 🤣
Demeteymenim Tabiki de yapabilirsiniz ben bebeğim yeni doğduğunda 1 saatlik mesafeye bile gidiyordum ama siz daha yeniymişsiniz ve bebeğinizde kucuk bence biraz daha ilerletip çikabilirsiniz bebeğiniz ağlar ise panik falan olursunuz belki allah korusun 🙏
1morportakal cileklipopkek Bana otobanda araba kullanmak şehir içinden daha kolay gibi geliyor. Sağdan sağdan acele etmeden giderseniz sorun yaşamazsınız. Sağdayken kimse de sizi hızlı gitmeniz için sıkıştırmaz