DunyamMavi cileklipopkek yapabilirsin ama kendi adıma konuşacak olursam daha iyi pratik yapmadan bebeğimi almazdım tam olarak kendime güvenip evet ben artık iyi bir şoförüm demeden almazdım. Çünkğ ilk zamanlar öyle bi iki kullanmayla gelmiyor özgüven tam. Ben mesela bi ay boyunca işe gidip geldim tek başıma gayet iyiydim. İlk defa arkadaşımla çeşmeye gidecektik farklı bir trafiğe gircem diye heyecan yapıyordum bi sıkıntı yaşamadım ana stresli günler bitene kadar bebek için risk alma bence.
QueenMommm cileklipopkek bende yeni aldım sayılır kısa mesafelere falan gidiyorum eşimle tabi eşim verirse arabayı 😏 bı kere tek başıma kayınvalideme gittim 5 dk kızımida arkaya koydum 1 yaşında ağladı gidene kadar deli oldum 🤦🏼♀️ bayırlar beni çok korkutuyor napicam bilmiyorum 🤷🏼♀️
Benisahtesevme2 Sumiree bende dün görüştüm kurs ucretı beş kuzum vergiler suan bellı degıl ama sekız olur dedı toplam büyük ıbtımal hergun daha fazla fıyat cekecekler Adam bana hemen gelın kayıt açalım yoksa bıgun kı fıyat yarın olmaz dedı bugun gıdıp dosya actırcam
Sumiree Benisahtesevme2 bende aradım da Ocak ayının fiyatı bu dediler eşim gelsin de bakalım bi çare düşüncez
Dilruba_1 Ben uzun zamandır kullandığım halde kızımla bazen çıkmaya korkuyorum açıkçası ağlarsa hemen arabayı durdurup sakinleştirmem gerekiyor Hatta olağanüstü bir durumda bazen nerede durabilirim diye yolların hesabını yaparak gidiyorum Daha yeni kullanmaya başlamışsınız sizi yapabilirsiniz edebilirsiniz diye teşvik etmek istemiyorum bir bebek var ortada ne olur ne olmaz bir şey olmasa bile şiddetli ağlasa o an duracak yeriniz olmasa ve panik yapsanız sıkıntı olabilir çıkacaksanız da yalnız çıkmayın ilk etapta derim Siz şimdi bu şekilde devam edin düzeninizi tam oturtun çocukla çıkabileceğinize inancınız tam olduğunda çıkarsınız
AgentMom cileklipopkek yaparsın neden yapamayasın. Dün e 5 birisi camına acemiyim lütfen sıkıştırmayın yazmıştı. Dörtlüleri açmış sağ şeritte gidiyordu. Biz kadınlar istersek herşeyi yaparız
berkinannesi_ cileklipopkek ilk zamanlar yanımda biri olsun istiyordum sonra onu yendim tek başıma çıkabiliyorum
kubrella cileklipopkek tabiki de yaparsın ama bence ilk ciktiginda yanında biri olsun o korkun kırılsın gerisi çorap söküğü gibi gelir .bu arada bebekle yalnız nasıl yapıyorsunuz ben bulunduğum şehirde kimsem yok bebeğimle hastaneye gideceğim mesela gidemiyorum eşim izin alıyor isten pusete mi koyuyorsunuz nasıl yapıyorsunuz komşudan da yardım almak istemiyorum çok samimi değiliz 😐
hayatbuiste Birkaç kere daha yanında biri ile e5e çık. Sokak aralarında dolaş. Yapılmayacak bir şey yok. Kendine güvenin hep yanında olsun. Arabanı elin ayağın gibi düşün. şerit değiştirirken yan aynalardan faydalan,emin olunca geç.
Sumiree Benisahtesevme2 daha yeni taksite girdim birde üstüne ehliyet bizi baya zorlar nasip artık bu sene içinde alabilirsem