benim kızım 22 aylık tv izliyo sarkı actrıo oynuo telefonumu istıo ama sıkılınca atıo oynuorz yeni dogumda yptım elimden geldigince ilgileniyorm anne bba dede kardes abi vb seyleri söylüyo geldi gitti nerde yetersizmi acaba konusması aktif bi cocuk kac yasımda baslıo cocuklar konusmaya büyük kızımda hic hatrlamıorm da