anonimhanim_ bende telefon vermem ama tv yi sakınmadım 1 yaşını 7gün geçti kızım anne baba diyodu ama şuan keyfi gelirse diyo yada ismiyle seslenince bakıyordu, canı isterse bakıyor bende tvyi kestim bi kaç gündür çünkü bi süre sonra iyice bağımlı oluyor. İlgilenmiyor mesela sürekli açık kızım evde geziyor ama gelip geçerken göz atıyor tvye artık hiç açmamayı düşünüyorum 🥲