1ANNE1MERTEFE valla evde tek olduğumuz için yemek hazırlarken oyalansın onu yaparken oyalansın bunu yaparken oyalansın diye düşünüp açıyorum bezen Niloya açıyorum görünce seviniyor hoşuna gidiyor, 5dk izliyo sonra kalkıp geziniyor evde yolun neresinden dönsem kârdır. Elimi şuan işte oda açıyor bazen evde ben olmayınca ses olsun diye ona yazdım artık kesinlikle tv yasak diye 🥲 çok üzüldüm şuan yaaa bizimle ikili oyun oynamıyor mesela ama ce-eee tık tık al ver falan yapıyor ama işte insan dikkat etmiyor