Keşke bebek doğmadan önce büyüğün düzenini oturtsaydiniz , gece üç dört kez süt içmesi ayri zararlı biberon kullanması ayrı zararlı . Örneğin hiç diş kontrolü yaptırdınız mi mutlaka yaptırın.
Bir şekilde bu alışkanlıkları en kısa zamanda biraktirmalisiniz.