Endegerlimoglum benim de 2 yasinda kizim 2 aylik oglum var, tamamen agiz aliskanligindan kalkiyor cocuk muhtemelen, ben kizima yasina girdigi andan itibaren gece beslenmesini kestim, emzik kullaniyordu, oyle suyla falan ugrasmadim hic, gece kalkti miydi emzigini verip yanindan uzaklasiyirdum 1 ay bile surmedi alismasi, suan gece 1 de yatiyor oglen 11 bucuga kadar kesintisiz uyuyor, ama sizin bu saatten sonra emzik gibi bisey kullanamayacaginiz icin, belki biraz daha zorlar, cunku emme aliskaigi cok fazla uzamis, allah bol sabir versin, bjr an once gece beslemesinden kurtulmaya calisin, hikaye anlatin anlayacka yasta suan, benzetmeler yaparak, gece uykusundan uyanip sut icmesinin zararlarini ona onun dilinde hikayeler seklinde anlatirsaniz belki kendiliginden sogur birakir 🤔☺️