Endegerlimoglum
Doktorumuz bize 9 aylıktan itibaren çocukların gece beslenmeye ihtiyaçları olmadığını söylemişti. Çocuğunuz 4 yaşına gelmiş, gece beslenmesine ihtiyacı yok, alışkanlıktan kalıyordur. Yani çocuğunuza gece beslenmesini bıraktırmanız gerek 🥰
Sütü suyla karıştırarak verin. Her gün su miktarını daha da artırın. Çoğu annenin gece beslenmesini bu yöntemle bıraktırdığını okumuştum ben bu forumda, ki kendim de böyle bıraktırmıştım oğluma 😃 Bu yaşlarda gece beslenmesi zaten çocuğunuzun midesi için de iyi değil. Bıraktırdığınız zaman sorun da çözülecektir merak etmeyin ♥️