Bn de yedreblrsem anca kitaplarla oyunlarla 😑 elimde kaşıkla dolasyorum..oyle bi heykelim dikileblr gerckten..ne kadar surede veryorsnz? Bn artik biraz uzun tutuyorm yemk araliklarini..ara ogun vs vermyorum..eğer iyi kotu yerse uyumya yakn meyve,yogurt vs veryorum..ya insan meyveli uhallebi faln yemz mi ona bile agzni kapatyo🙄