Theodora Birbebekkkbircicek pilav ve yogurt disinda hic bir sey yemeyen bir oglum var kafayi yememe cok az kaldi. Tarhana falan yerdi artik onlari da ye.iyor ve cok caresizim.
fatma_6141 Theodora merhaba benım oglumda corba icmiyor sadece pilav makarna kabızlıktan korkuyorum sızınde oylemı kaç aylık emıyormu
Theodora Birbebekkkbircicek kahvalti da yumurta falan yemiyor ne verecegimi sasirdim. Tost yapiyorum icinden sucugu cikarip tek dilim sucuk yiyip birakiyor mesela. Oglen corba yapiyorum zorla 1-2 kasik anca yedirebiliyorum ama inaniz zorla. Aksam da pilav yanina da yogurt koyuyorum bir kac kasik pilav yiyor yogurdu bitiriyor genelde her gun bu sekilde geciriyoruz usandim,bezdim.
Minnakkk Birbebekkkbircicek katı yiyebiliyor sıkıntı yok ama canı istemesi lazım. Bazen kofteyi eti yer bazen yogurt corbasında pirinci cıkartır belli olmuyor gercekten. Gunde 3 ogun diyorlar ama Bi kez yediginde oh be sukur diyorum. Evet emiyor cocuk gelişimciye gonderdi ler bu kez bizim gittik emme aralarını acacak sın dedi cok mumkun olmuyor ki butun gun birada beni gordukce yapısıyor memeye
Kumsal_20 Benim kızımda 17 aylık olacak tıpkı sizin gibi iştahsız hiç bir şey yemiyor emiyor diye ona güveniyor emzirmeyi azaltın bende öyle yaptım şimdi sadece bir tık daha iyi badem, ceviz fındık bunları yiyor yemekle hiç alakası yok 🥺
BalkizimBaloglum2 Istahsizlik ne kadsr zor yaşayan bilir 3 yasina giricek hala duzelmedi dakikalsrca ugrasiyorum yemek yedirmek icin cok sabir istiyor bu durum hele bide zayifsa her gün üzüntüyle geciyor
Birbebekkkbircicek BalkizimBaloglum2 canım katı yiyor mu peki günde kaç öğün veriyorsun inan yemek saati gelince tüylerö ürperiyor fobi oluştu
Dsds0109 Benim kuzumda iki buçuk yaşına geldi tadına bakmıyor bile yemeklerin ne yapacağımı şaşırdım artık Üzülüyorum gerçekten
Kumsal_20 Kendinizi üzmeyin lütfen 🥺 acıkınca kendisi ister merak etmeyin zorla yedirince de kötü hissediyor insan 😞 Allah yardımcımız olsun 🌸
busesue Birbebekkkbircicek eliyle itecegi Zaman bi elini tutuyorum karşımda eşim oluyor oda elini tutuor o yaliyor yada ilgisini çekecek nesne veriyorum.bi şekilde yiyor çıkarıyor ağzından geri sokuyorum birkaç defa yapıyor pes ediyor😁 yiyor cok zor vi cocuk ama pes etmek yok pütürlü gıdaları şöyle catalla eziyorum karnıbahar köfteyi ezip veriyorum alıştığı için yatarak da olsa yiyor
Birbebekkkbircicek busesue canım bebişin ne durumda iştahı açıldı mı? Benım kı hala aynı iştahsız zorla yedirmek işkence gibi
zeynep321 Birbebekkkbircicek Benm kızım da katı gıda asla yemiyor püre de yemiyor ben veriyorm ağzını kapatmıyor dökülsün diye ağzı açık bı sekilde sağa sola kafasını sallıyor tek yediği şey tarhana ve yoğurt .hergun tarhana çorbası pişiriyorum mecbur .emziriyorum hala mama diye ağlıyor tarhana yi iciriyorm biraz aglamyi bırakıyor ne yapacağım bende şaşırdım iyice
Kumsal_20 Birbebekkkbircicek hayır normal yiyor çiğneyerek ama bir bademi ikiye bölüyorum o şekilde veriyorum bütün güvenemiyorum yiyemez belki diye.
Berram Ah kızlar 8.5 aylık 6 kılo hıc yemıyor gelsıım gerılıgı plustu delırmek uzrryım Napıcamı sasrdm