Oldu olası iştahsız ek gıda doğru düzgün yemeye 15. Ayda başladı mememi 4. Ayda bıraktı sütü yemeği videomuz asla yemez uykuda besledim 4. Aydan 8. Aya kadar şimdi de bağıra bağıra yemek yiyor deliricem bıktım artık başıma ağrılar giriyor o bağırınca delirecek gibi oluyorum yine yemezse napıcam ben aylarca mama süt içti bıktım artık katı yemiyor zaten püre yiyordu onu da yemek istemiyor çok kötü hissediyorum tatile gidemiyorum yola çıkamıyorum insan içinde yemek yediremiyorum bıktım ne zmaan normal hayatım olucak ne zaman kreşe vermek istiyorum yeme problemi var işim içinden çıkamıyorum çok kötüyüm