atiyes uyarınız için çok teşekkür ederim
Siz ne kadar süredir bu durumu çekiyorsunuz?
Bizim 1. Ayın sonunda başladı bu olay.
Kaka yapamamaya başladı. Hatta yapmak için o kadar uğraştı ki ıkınmaktan makatı çatlattı.
Ben de tuvalete oturur pozisyonda onu tuttup kaka yaptırmayı denedim deneyin gerçekten etkili bir yöntem öyle tutunca patır patır yapıyordu.
Sonra onu da bırakmaya yapmamaya öyle tutarken daha çok ağlamaya başladı anladım ki istemiyor.
Lavman 1 kere yaptım aslinda fitil 3 4 kere attım en son attığım fitil üstüne lavman yapmasam içinde kalıyordu korktum yapmadım.
Size doktorlar ne dedi ben nereye gittim ise çözüm bulamadım bezde kaka görmeye hasret kaldım.
Debridat çok mecbur kalmadıkça kullanmıyorum. Zeytinyağı ile uyaran verip tuvalete tutar gibi tutup yaptırıyorum. Ama sonra baktım bu olay makata zarar veriyor onu da bıraktım.
Hiçbir şey yapmadım bugün
Çok ıkınıyor şu an ve kaka yapamıyor
Yarın tabiki sonucu yazarım bakalım ne diyecek doktor
Daha fazla kimyasal kullanmak istemiyorum lavman fitil debridat kestim hepsini.