tiredmom_ Eğer tekrar eden ve çocuğun tüm sürecini kalitesiz hale getiren bir durum ise iyi bir doktor bulmanız ve derdinizi anlatmanız lazım. Malum bazı hekimler maalesef normal diyip gönderiyorlar. Ancak anne/baba biliyor bu bebek normal değil. Ya da bu yaşanan normal değil. İlk tecrübemiz olması, bebeğin normalini ve anormalini ayırt edemeyeceğimiz anlamına gelmiyor. Ama doktorlar bizi evhamlı görüyorlar. O yüzden hiç burada çare aramayın, iyi bir doktor bakın. Gönülden bir an önce çözüm bulmanızı ve miniğin rahatlamasını diliyorum. 🌸🌸