tiredmom_ Ben de aynı sebeple doktora götürmüştüm. Çünkü 3. Ay itibari ile kala sayısı çok düştü, sonra da günleri buldu. Bana da 10 gün normal dedi doktor. Ben sonra kendimce şöyle bir yol buldum, benim bebeğimde işe yarıyor. Bebeğim anne sütü + mama besleniyor doğduğundan beri. Kaka yapmadığı günü sayıyorum. 3 günü geçerse mama dozunu bir ölçek fazla hazırlıyorum. Midesi full kapasite dolunca ıkınıyor ve yapıyor. Bazı zamanlar buna rağmen yapmıyor. Çok nadiren doktor onayı ile fitil veriyorum. Fitili boydan ikiye bölüp, inceltip yapıyorum. Makat çatlağı olmaması için. 🌸