nilesea Biz tuvalet iletişimini zaten sağladık Hatta ben buradan post açmıştım tuvalet iletişimi yapabiliyoruz diye eve lazımlık aldım kakasını hep lazımlığa yaptırdım tuvalet pozisyonuna getirdim ve kakasını öyle yaptırdım ama bir süre sonra bu durum Oğlum da çok alışkanlık yapmaya başladı şimdi diyeceksiniz ki Ne güzel artık beze kaka yapmamaya falan başladı iyi değil mi diyeceksiniz Aslında iyi bir şey değil Çünkü dışarıya çıktığınızda veyahut da bir işiniz olduğunda Çocuğunuz kakasını yapamadığında daha da kötü oluyor bu durum Bir de bu tuvalet pozisyonuna getirip kaka yaptırdığımda sürekli uykusunda böldüğünü ve onu rahatsız ettiğimi fark ettim Bir de tuvalet pozisyona getirmekten kendisi ıkınmaya başlayınca makatı daha da çatlamaya başladı bu yüzden ben tuvalet iletişimini yarıda kesmek zorunda kaldım evdeki lazımlıgi kaldırdım tekrar bezledim artık beze yapmasını sağlıyorum ama işte dediğim gibi artık kaka yapmak da inanılmaz zorlanıyor ıkınıyor ve Ortada bir şey yok önceden tuvalet pozisyonuna getirirken yapıyordu uzun vadede Ben onu çok faydasını gördüm zaten O sayede kaka yaptırabildim Sonra bir baktım tuvalet pozisyona getirince de Artık yapmıyor o pozisyona Getirdiğimde Bir de makatı daha da geriliyor canı yanıyor çatlak var çünkü. O yüzden artık bıraktm