Ballkizimm momyy_ benim makyajim hep ayni dugunde de gunluk hayatta da. Rimel ve ruj, yanliz rujuda bastirarak degil tampon yapar sekil suruyorum yani hafif 👌🏻 dogallik gibisi yok bence. Hayatta fondotenle 1 saat bile geciremem 😵💫
Mom098 Allah yukarıda çok güzel makyaj yaparım başkasına da kendime de. Çok dediler video cek diye ama uğraşmadım belki şu an ben de influcer olabilirdim 🤦🏻♀️😂 arkadaşıma düğününde ben yapmıştım kendi nikahimda falan da ben yaptım 😂 ama ben fondöten sürer öyle göz yaparım öbür türlü gözüme güzel gelmediği için odaklanamiyorum hiç
Esoca38 momyy_ yüzümü nemlendiririm önce sonra fondöten uygularım sonra göz makyajını yaparım göz makyajından sonra yüzümü pudra ile sabitler allığı ruju sürüp bitiririm :)
guzelbebegimmmm momyy_ göz makyajı sonra fondöten. Çünkü far döküntüsü falan oluyor. Ben de şeyi merak ediyorum. Önce fondöten mi yoksa kaş mı boyanıyor/taranıyor😂
Stardust1 momyy_ Önce nemlendirici/ makyaj bazı kullanıp fondötenle başlıyorum. Günlük makyajda ağır göz makyajları kullanmam. Ten rengi hafif pudra tonlu farlardan az miktarda geçerim sadece o yüzden gözden başlamama gerek kalmıyor. Gözden makyaja başlamanın mantığı far kalıntılarını göz altına birikmesin orada sabitlenmesinler diye önce göz makyajı yapıp göz altı temizlendikten sonra cilt makyajına geçiyorlar 🌸
momyy_ Haticerdogan bende aynı şekilde kendimi bildim bileli aynı yapıyorum ama sıkıldım valla bu gün oğlumu uyutup deneme yapicam 😂😂
Rosa0105 momyy_ önce fondöten (bb) sürüp ardından rimel allık hafif bir ruj bitti gitti en pratik hali ile 🤭
Merveeofs Ay valla yapabildiğim tek makyaj önce pudra sonra far, rimel, kalem ve ruj 😄 Daha da anlamam makyajdan 😬😬😄
lalbg momyy_ sadece dipliner, rimel, gözaltı kapatıcısı (bazen), kaş kalemi ve allık kullanıyorum. Günlük makyajım bu. Eğer özel bi yere gidiyorsam fondöten kullanırım. Önce göz makyajı ardından fondöten ardından göz makyajıma rötuşlar yaparım😊
Benisahtesevme2 momyy_ degısıyor eger günlük yapıyorsam önce yüzüme surerım sonra rımel falan surerım Özel günse far yoğun kullandığımdan önce göz makyajı yapr sonra cıldımı tekrar temızler oyle uygularım fondoten
Babybloom momyy_ Temizlik serum baz güneş kremi ardından göz makyajı, cilt makyajı(highlighter kapatıcı filan) ve en son dudak.
Lovecemre Mminigimm ahahah aynı ben de öyle yaa yüzüm fondotensiz pürüzsüz olmayınca göz makyajı yapmayi sevmiyorum cirkin duruyor 😃