momyy_ Kızlar makyajınızı nasıl yapıyorsunuz merak ettim bazilari önce göz makyajıni yapıp fondöten sürüyor ben ise önce fondöten şurup sonra göz makyajıni yapıyorum sabah sabah da bu aklıma geldi
Tazesine- momyy_ Ben hiç birini yapamıyorum yapmayı çok istiyorum çokta severim makyajı ama asla beceremem bir kaç kez denedim ama vasat yaptım. 😣😔
Bezelyem momyy_ ben de ilk fondöten sürüp sonra göz makyajına geçenlerdenim. Ama make up artistleri hep tam tersini yapıyor
Anneko momyy_ geçenlerde kızımı uyutunca kendime bir güzellik yapayım saçımı başımı makyajımı yapayım dedim birkacta makyaj videosu izleyip başladım onlar gibi yapmaya onlar oldu manken ben oldum palyaço 🙄🙄 önce göz makyajı yapıp sonra fondöten sürmek pişmanlıktir denemeyin ,🤣🤣🤣
Sherlockholmes momyy_ Önce fondöten sonra göz makyajı yapıyorum. Genelde göz altına far pigmanti dokulebildigi için göz makyajını önce yapıp fondöten veya aydınlatıcı geçiyorlar. Ben de fondöten önce kullanıyorum göz makyajim bittikten sonra göz altıma tekrar geçiyorum hafif olarak aydınlatıcı kapaticiyi daha iyi bence
momyy_ Tazesine- yaaa bende hep bı tarz yapıyorum artık sıkıldım farklı şeyler denemek istiyorum ama beceremiyorum deneye deneye oğreniliyo ya
momyy_ Tazesine- o kadar mı ya YouTube den video fln izleyebilirsiniz ben lise yıllarından beri yaptığım için özel gün makyajlarinda zorlanıyorum sadece bide artık tarz değiştirmek istiyorum
Mminigimm momyy_ önce göz makyajı yapılır aslında farlar dökülürse gözaltında kötü duruyor diye ama ben yüzümü makyajlı görmeyince yapamıyorum göz makyajını 😀
Lovecemre Mminigimm ahahah aynı ben de öyle yaa yüzüm fondotensiz pürüzsüz olmayınca göz makyajı yapmayi sevmiyorum cirkin duruyor 😃
Duyulurum momyy_ önce bb krem sürüyorum, sonra göz altı kapatıci, far, rimel ve siyah farla minik bir kuyruk 🌠 kaşımı unuttum, kaşlarım açık renk biraz boşluğu var, orayı dolduruyorum hafif.
momyy_ Duyulurum bende genelde kiremit tonlar kullanıyorum tarz değiştirmek istiyorum ama cesaret edemiyorum kötü yaparım fln diye
Woman35 momyy_ önce göz makyajımı yapıyorum eğer hata yaparsam rahatlıkla düzeltiyim diye bi de far sürerken göz altlarıma dökülüyor diye
Haticerdogan momyy_ kendimi bildim bileli aynı makyajı yapıyorum. Fondöten kullanmıyorum. Sadece bi göz altı kapatıcısı azcık. Eğer bi yerimde kapancak bişey çıktıysa onunla orayı azcık kapatıyorum. Eyeliner, rimel ve bitti. Belki biraz lip gloss. Eskiden kaşımıda boyardım ama şimdi microblading var.
momyy_ Haticerdogan bende aynı şekilde kendimi bildim bileli aynı yapıyorum ama sıkıldım valla bu gün oğlumu uyutup deneme yapicam 😂😂
Eternity momyy_ Bugün krem far kullandığım için ilk yüz sonra göz makyajımı yaptım ancak toz ürünler kullanırsam tam tersini yapıyorum dökülmeye karşı.