İki farklı makyaj stilim var.
Saçlarımı düzleştirdiysem ve elegan görünmek istiyorsam bb krem+ acık sütlü kahve far + keskin ve ince Eyeliner bol rimel +hafif pembe allık + pembe tonlarda dudak kalemi ve ruj.
Saçlarıma maşa yaptıysam yani saçlarım dalgalıysa daha da havalı görünmek için : acı kahve tonlarda far bazen gülkurusu da oluyor. Kirpik diplerime kalemi sürüp dağıtıyorum. Bolca rimel şeftali allık ve yine Gül kurusu ruj ve kalem.. bu makyaj da sıcak tonlarda bronzer da kullanıyorum. Ve kaşlarımı hafif boyuyorum.
Çok nadir de olsa smokey eye perileri geliyor :) acı kahve kalemle Ya da siyah kalemle smokey Eye makyaj yapıyorum ama cok abartmadan. Cok hafif bronzer ve parlak saten ruj sürüyorum. Bihter makyajı :)
Makyaj yapmayı cok seviyorum. Makyajı kendime de yakıştırıyorum. Karanlıkta bile güzel makyaj yapabilirim bakmadan da 😉 mesela bugün oğlum uyurken karartma perdeler varken yaptım makyajımı gayet güzel oldu.
Ama takıntı da oldu bende. Etrafımdakilerin makyajını da incelerim. Düzgün sürülmemiş bozuk otoban gibi eyeliner görünce sinirlerim geriliyor. Cakey duran fondötene ifrit oluyorum. Gözaltlarına dökülmüş far kırıntıları tansiyonumu düşürüyor. Demode Açık renk simli rujlar ıyk yani.