ElvinAda bizim doktorumuzda aynı şeyi söylemişti ama dediği şey aslında kilo ile ilgili değil de hazımsızlık ile ilgili. Aslında uyanmaları açlıktan değil ya emip uyuduğu için ya midesi rahatsız olup uyanıyor ya da alışkanlıktan. 4.aydan itibaren 3,5 saatte bir emzirilmesi yeterli aslında ama uykuya geçişte destek olduğu için emzirmeniz başka türlü uykuya geçmeyi bilmiyor. Bizde aynı durumdayız