Dondurmalikahve Dondurmalikahve Gündüz için deseydi dinleme emzir derdim ama gece gelen süt başka gece beslenmesi başka tabi siz bilirsiniz.
Mbrre ElvinAda emen bebeklerde kilo alımına bisey denmez diye biliyorum çünkü obezite vs olmaz zaten ileri aylarda hareket arttığı için kilo alımı azalacak
flowerfly ElvinAda valla ben biraz eskilerden gidiyorum ne yalan söyleyeyim bazen işe yarıyor anneniz doğru demiş. Daha diş çıkarma var o zaman hayatta yemiyorlar. 11 aylık zorla ek gıda vermeye çalışıyorum. durduğu yerde durmuyor 🥰 ilk başta bizler de bı şey bilmiyorduk zamanla sizin de her şey yerine oturur siz o zaman daha iyi bilirsiniz.kizim da o aylarda 8 kiloydu. Sütünüz varken emzirin ben hiç emziremedim.hem aranızdaki bağ kuvvetlenir ❤️
Fatmaana ElvinAda bnde olduğunu düşünmüyorum doktorlar anne sütü diye o kadar çok anlatıyor ki benim kızımda öyle şükür hiç sorunumuz yok aşılarda falan rahatız ateş falan olmadı bunlar anne sütünün artısıbence
merve5561 ElvinAda oğlum 3 kilo doğdu 4.ayında 8 kiloydu dr anne sütü olduğu için normal obez olmaz dedi gerçekten hareketlerinde eskisi kadar kilo almamaya başladı mesela şuan 13 aylık 11.3 kilo aşırı kilosu kalmadı yani
ElvinAda Bebegimm8861 valla binbir marka ve çeşit emzik denedim en son nuk marka damaklı da birazcık tuttuğunu görünce mesela araba da alıyordu uykuya geçerken alıyordu uyuyunca yine atıyordu onu goruncede bir gazla avent aldım ve verir vermez tuttu.
berkinannesi_ ElvinAda bebeğim 4 aylık kilosu 9,5 doktorumuz bize böyle bişey söylemedi gelişimi kilosu gayet güzel demişti
ElvinAda muratnannsi ilk ay sütüm gelsin ve çoğalsın diye humana bestlak ve promalt kullandım . Gıda desteği olaram hurma dere otu tahin maden suyu protein içeren gidalar et tavuk gibi bunlarında faydasını görmüştüm Şuan birşey kullanmıyorum su içiyorum bol bol
Btekin ElvinAda 8 kilo fazla değil ki bebeği memeden uzaklaştırıp yanlis etmeyin bizde o kiloya ulaştık az kaldı yarın 4 aylık olacağız inşaAllah Bir yanlışlık olmalı kilosu gayet yerinde hatta orta halli Çok daha fazlasını duydum
ElvinAda Btekin bilmiyorum ki canım sinir 9 Muş 4 buçuk ile 9 arası olmalı dedi seninki de sınıra yakın dedi Ben de bilmiyorum zaten doktorumuz dediği için merak edip yazdım aynı durumu yaşayan varmi diye
Gamzeliiix09 Sadece anne sütü ile besleniyorsa korkmayin. Küçücük bebeği nasıl aç bırakacaksınız hiç birşey olmaz zaten hareketlendiginde o kilolar gidiyor. bize de aynısını dediler doktorum anne sütüyle beslediğin için hicbirsey olmaz dedi korkmayın o yüzden
Btekin ElvinAda ya canım ama gelmemiş sınırına Geçen burda birini okudum 9 aylık 20 kg dedi ve bu şekil olan başkaları da vardı sok oldum Sınıra dayanmadan anne sütünü kesme hem dayanansam da ben şahsen yine devam ederdim tombis bebisler bi suru var ve oldu etrafımda yerinde olsam azaltmazdim ne güzel iştahlı bebeğim var içiyor seninde sütun var o kadar demekki elhamdülillah yani
kvsreliff ilknur_5812 vah benım bebek 14aylık 8.600😂 boyu uzun gelısımı ıyı ama bende zayıflıga taktım