Bebeğim 4 aylık Doktorumuzun söylemesine göre de kilomuz fazlaymis. Gece emzirmesini teke düşür foto nasıl dusuruyum uyanan bebeyi aç mi birakiyim.
Rüya emzirme uyguluyorum o uyanmadan emzirip yatırıyorum kendi açıkip uyanmasin diye yine de uyaniyor.
Emzik ver dedi 3. Ayda guc bela emzige de alistirdim ama memeye olan bağlılığı ayrı . Emip emip kusuyo . Yavaş yavaş ilgisi azalır dediler hiç azalmadi . Bu durumu yaşayan var mı?