Emeğinize sağlık ☺️ Yeğenlerim sürekli telefon-tablet izleyerek büyüdüler, ikizler. Şuan neredeyse 6 yaşındalar, birinin söyledikleri hiç anlaşılmıyor (2buçuk yaş gibi), garip davranışlar sergiliyor, saldırgan, 30 saniye boş kalamıyor, herşeyden sıkılıyor, harf-sayı bilmiyor, öğrenmesi çok güç, iletişim kuramıyor. Diğerinin konuşması güzel ancak izlediği şeylerden ötürü farklı özentiler oluşmuş durumda. Ailesi malesef farkında değil çünkü onlar da kafalarını telefondan kaldırmıyor.
Ne garip değil mi? 5 yıldır görüşmedikleri insanların dün ne yemek yediğini, nerde yediğini biliyorlar ama kendi çocuklarının 3 km öteden fark edilen davranışlarını göremiyorlar..
Kendi çocuğuma hiç izletmedim, zorlandım mı? Hem de çokk çünkü sizin gibi, benim de bir destekçim yoktu. Şimdi 2 yaşında, kuzenleriyle bir araya geldikleri zaman herkes çok şaşırıyor, bnmkini çok zeki zannediyor insanlar oysa ki çocuğum sadece normal bir çocuk, ekrana maruz kalmamış bir çocuk..
-