Mihriiii Benim bebeğim Daha 8 aylık başkalarının evinde ve bizde çok kısa süreli gördü televizyonu ama nasıl dikkatini çekiyor hemen kapatıyorum. İzletmeyi düşünmüyorum eşim yok şu izledi bişey olmadı biraz izlesin diyip duruyor. O zaman ben işe gideyim sen bak karışma diyorum. Aa televizyon izlesin yazık diyen cahil insanlardan bıktım artık. İlk hedefim 1 buçuk yaşına kadar asla izletmemek sonrasını göreceğiz