Mihriiii açık konuşmak gerekirse kendim tv izlemeyi severim hatta itiraf edeyim doğum iznine ayrıldığımdan beri gündüz kuşağı kadın programlarını izlemeye bile başladım 😂 gündüz derken sabah olanları kast etmiyorum. Didem arslan, Müge anlı falan bakıyorum. eskiden izleyenleri kınar o programların sunucularını sevmezdim. Çok anlamsız gelirdi ama şimdi bakıyorum bazen güzel mesajlar da veriyorlarmış ben önyargılı yaklaşmışım sanırım. Kızım uyanıkken kitap okuyamam, film dizi izleyim desem çocukla ilgilenirken bir yeri kaçırsam başa sarmak zorundayım. O yüzden kaçırdığımda başa dönmemi gerektirmicek şeylere bakıyorum. Ama konumuz çocuklar sonuçta benim tv izlemem telefon kullanmamla çocuğumun bunları yapması aynı değil. Gelişimde bazı kritik dönemler vardır. 0-3 yaş da onlardan biri🤷♀️ büyüdüğünde kızımla uzun süreler tv izleyeceğimizden eminim ama o zaman kızımla tv keyfi yapabilmem içşn şu an biraz zorluğuna katlanıp teknolojiden uzak tutmam lazım 😉