pandemibebegi merhabalar eğer psikolojik olarak siz bebeğinizden ayrılmaya hazır değilseniz bir süre tek öğün böyle devam edin derim ama eğer sonlandırma işleminin zor olacağından korkuyorsanız asla korkmayın sanılanın aksine kademeli azaltma en azından günde bir kereye düşmüş bir bebek için azaltma o kadar da zor değil.
Eğer hemen uyanır uyanmaz emmek istiyorsa asla hayır diyemeyeceği bir aktivite veya başka bir nesne sunmaya çalışın ve bu tek öğünü asla bir defada kesmeyin. Önce süresini azaltın dakika tutun öğlen uykudan uyandıktan sonra kaç dakika emiyor onu gözlemleyin. Diyelim 10 dakika bunu 5 dakikaya düşürün daha sonra 2 dakikaya düşürmeye çalışın tabii birkaç gün aralıklarla. Sonra iki günde bir oda çok ağlarsa vermeye çalışın ani aslında burada iki günde bir illa verin demek istemiyorum direnebildiğiniz kadar, bebeğiniz ağlamayana kadar emzirmeyin sürekli dikkatini dağıtın mümkünse dışarı çıkın öğlen uykusunu dışarıda uyusun dışarıda uyansın böyle çok daha kolay olacaktır