Deletedmom_37 İsmine tepkisi yoktu, 10 kez çağırırsak birinde bakardı o da bence tesadüftü, oyuncakları amacına uygun oynamazdı, al ver tut gibi komutları hiç yoktu, işaret parmağını asla kullanamazdı. O işaret parmağı o kadar önemliymiş ki oğlum bize ilk su istediğini işaret ettiğinde oturup sevinçten ağlamıştık 🥲 yani işaret parmağını da amacına uygun kullanmak gerekiyormuş mesela bir yeri işaret ederken gözüne bakın eğer gözleri işaret ettiği şeyin üzerindeyse bu doğru ve sağlıklı bir hareket ama başka yere bakarken bir başka yeri işaret ediyorsa bu işaret sayılmıyormuş