Mommy00 200 300 bile olsa bu ebeni maddi açıdan çok zorlucak tek bir maaş kimseden destek almadığımız için özel eğitim ücreti karşılayamayacak dereceye gelebiliriz yoksa bende kesinlikle rapor istemiyorum oğluma yaptığım en büyük kötülük bu rapor olabilir diye düşünüyorum Bi yandan alamazsam özel eğitimi sağlayamıcam onu düşünüyorum çok karışık kafam