Dolores Hayır. Arabayı sürmeyi bilmezdi çevirip tekerleğiyle oynardı, hayvanlarımız var onlarla asla amacına uygun sesler çıkararak oynamazdı sadece yanyana dizerdi, topun atıp tutulacağını bilmezdi sadece elinde gezdirirdi ve ben bunları öğretmeye çalıştıkça da sinirlenir ağlar giderdi. Bu da tamamen tv ile ilgili. Tv yi kesince daha sakin ve bizi dinleyen bir çocuk oldu ona amacına uygun oyunlar oynattığımızda bizi anlayıp hemen öğrendi. Ama bu süreçte özel eğitimin de katkısı çok fazla bize neyi nasıl öğreteceğimiz nasıl davranacağımız kriz anını nasıl yöneteceğimiz vs her şey öğretildi. Sürekli etkileşim halinde olabildiğimi bir uzman olması bize de iyi hissettirdi. Şimdi arabaları yere yapıştırdığımız şeritlerin üzerinde düüt diyerek sürer, hayvanların seslerini çıkararak onları çitlerden atlatır, topu bize doğru ayağıyla vurduğunda gool gibi bir ses çıkararak sevinir. Çok şükür diyorum Allah herkese yardımcı olsun bu süreçte