Geçmiş olsun öncelikle böyle bi yazıya denk geldiğim için biraz rahatladım çok yorgun ve üzgünüm benim kızımda şuan 8 aylık ve 4.cü ayından beri ateşli idraryolu enfeksyonuyla mücadele edıyorduk iki sefer enfeksyonu temizlendi ama anitibiyotiği keser kesmez bir hafta içinde tekrardan enfeksyon oldu iki kere bçbrek ultrasonu çektirdik temiz çıktı çocuk doktuna üstüne basa basa söyledim bak bi problem varsa bu ultrasonda çıkarmı diye evet çıkar dedi ama benim içimde hep bir şüper vardı en son arastrmalarım sonucu iyi bir çocuk nefrolojisi buldum profesör oraya gttiğimde adam tamamen başka şeyler anlattı böbrek kaçağından şüphelendi gerekirse ameliyat edilir dedi tahlilleri tekrar yapıldı şimdi enfeksyon temizlenip voiding çekilcek çok korkuyorum kızlar lütfen dua edin dua edelim birbimize inşallah ameliyatlık bir durum çıkmaz inşallah hafif derecededir böbrekleri hasar görmüştür diye çok korkuyorum zavallı bebeğim hep enfwksyonluydu bizde gaz zannedıyoruk hala geceleri uyuyamıyor doğru düzgün bazen acı içinde kıvranıyor allah yardımcımız olsun evlatlarımıza sağlık versin genede herşey allahtan burada şükür diyip kendimi teselli edıyorum 😢