Alimalimalim bizimde aynı sorunumuz vardı bir yaşındayız hala var,o sintigrafiyi çektirene kadar bile çok zorlandık damar yolunu bulana kadar,boynundan deldiler sonra ,,her neyse,sonuçta idrar kaçağı çok yüksek çıktı yani 5.derece,fakat böbreğine zarar vermemiş çok şükür ki,,,2 yaşa kadar antibiyotik kullancagız,olası bir enfeksiyonda böbrek zarar görmesin diye,şükür bir problem yaşamadık ,bu arada6.ayda başladık antibiyotiğe