BaharSancak tamam sintigrafi dediğiniz,8aylıkken çekilmiştil biz ,o zaman kolaydı ama büyüyünce zor çekiliyor,ben başkent üniversitesi ve Hacettepe birlikte götürüyordum ,yani şöyle sonucları hacettepeyebgötürüyordum,ikisinide bıraktım ,çünkü başkentteki dr gerçekten bizi çok zorladı ,ufak bir ricamıza bile bir kulp buldu,bıraktık şuan ank üniversitesi prof berk burgu,gidiyoruz ameliyatı da ona karar verdik bizi ikna eden akıllı mantıklı konusan bir doktor oldugu için