Kyaaa0908 minikordek evet yorumları okuyunca bende şaşırdım😂 kızım 1yaşında acaba neden bizde böyle oldu anlamadım
Nghn1- Goon un mickeyli olanın kullanıyorum, gündüz baby tturco gece goon 13-14 saat bile dursa hiç sızmadı ,pişik yapmadı hangisi indirimde ise onu alıyorum 😀kalıpı gayet büyük
minikordek Nghn1- ben bugün premium soft olandan aldım mavisine emin olamadım bi dahakime ondan alabilirim memnun kalırsak :) bu arada kalıplar büyükmüş cidden kocaman oldu hatta 🤭
RainOverMe minikordek kac kılo boyu kac bebısın bır de su an hangı bezı kac beden kullanıyrsunuz ona gore yazayım sıze
minikordek RainOverMe keşke mesajınızı daha önce görseydim🤣baby turco 5 kullanıyoduk sıkmaya başladı gibiydi 6 ya geçecektim goon 5 aldım premium soft baya büyük oldu genişlik neyse de uzun oldu göğsüne yaklaştı nerdeyse🤣acaba 4 alsam o da boydan iyi olup genişliğinden mi küçük olur acaba 8.5 aylık bebeğim 9 kilo
omerinannesi_2705 minikordek önlem de kullandım bir sorun yaşamadım ama her yerde bulunmadığı için şuan kullanmıyorum. Goon kullanıyorum şuanda memnunum oğlum 10kg 5 numara iyi oluyor ☺️ şok marketin bezi de çok güzel markasını hatırlayamadım ama
minikordek omerinannesi_2705 bebe land di galiba daha önce de okumuştum iyi olduğunu ama bebeğim hassas ciltli egzamalı olduğu için cesaret edemedim. Evet önlem her yerde olmuyor bakındım ben de biraz goon aldım 5 numara boyu baya uzun kaldı bebeğime nerdeyse göğsüne kadar çıkacak🤣baby turco 5 ile arasında epey fark var
RainOverMe minikordek yok 4 ıyı olur soyle dıyeyım kulot bez kalmıstı annemlerde 4 beden gıdınce paketlerı dagıtmıs kulot bezlerını bulamadım (kactıgı zamanlar kulot bez kullanıyorum😬)o ara elıme 4 beden kulot bez gectı baktım ıyı gıbı deneyeyım dedım 11 kıloyfu kızım poposu topludur zayıf ama popo var yanı😅 sasırdım ama oldu. Kı kulot bezler cırtlıdan kucuk oluyor genelde. Bebegınıze deneyebıldınız mı yanı buyuk dıye denemedıysenız bılemem ama pısık yapmadıysa alın olur 4 beden🤗 baby turco sleepy hep kucuk hatta goon prıma aktıften de genıs kulot bezını kullanıyrm aktıf bebek kulot bez epey kucuk goondan tabı aktıf de baby turcodan falan daha ıyı kalıp olarak.
Skrn1606 minikordek goon kullanıyorum her iki bebeğime de çok memnunum hatta Amazon sitesinde tüm sitelerden daha uygun 🌼
Sontvbukucu minikordek goon kaliplari prima gibi. Yani sleepy gibi dar değil. Bir dönem kullandik guzel bir bezdi sorun yasamadik bu arada oglum atopik dermatit.
minikordek Sontvbukucu ah ya çok berbat bir şey, süt yumurta alerjisi bakıldı temiz çıktı çocuk alerji bölümüne yönlendirdi doktorumuz biz de bir umut bezdendir belki diye deneyelim dedik burda bi bayan bezi değiştirince düzelmiş diye. İnşallah öyledir de gıda alerjisi değildir diyoruz 🤦 sizde alerji araştırıldı mı sebebini bulabildniz mi bu arada baby turco 5 küçülmüşken goon 5 numara büyük bile oldu baya kalıp farkı varmış
Sontvbukucu minikordek evet kalıbı geniş prima gibi molfix gibi. Bizde gida alerjisi yok cildi atopik dermatit alerjik bunyeli bir bebek ama ailede var zaten bu tip durumlar. Bizim de bel kısmında en çok vardi egzama. Doktora sorduk hani bezden mi diye o da bu tarz atopik çocuklarda oraya değen birsey oldugu için tahriş etmiştir çünkü tahrişe meyilli bir cilt yapısı. Yani başka bez taksaniz muhtemelen yine ayni sey olacak dedi. Zaten biz ayni anda hem molfix hem prima kullaniyoruz fark etmiyor yani bel kısmında oluyor en çok. Bilmiyorum belki bez değişince iyileşir ama bize doktor ectopik m ve uroderm diye 2 tane krem verdi onlari sürünce 3 4 gune hepsi geçti egzamalarin. Biri nemlendirici krem uroderm olan. Digeri de merhem gibi onu sadece cok kızarinca sürersin dedi.
iremyaman minikordek goon kullanıyorum sleepy den geçtiim çok memnunum sızdırma yaşamadım bez ince ağırlık da yapmadı
minikordek Sontvbukucu bizimki bacaklarında var tam bezin bittiği noktanın dışından itibaren aslında bezden değildir ama belki tetikliyodur dedk ama bakalım biz doğduğundan beri baby turco kullanıyoduk onun kalıpları küçüktü demek ki. Babasında ve bende de var maalesef ama onunkiler çok daha farklı doktorumuz elidel ve hipokort verdi onlara başladık ama alerji testi mevzuları sıkıntı gün içinde daha sakin akşam daha kızarık oluyolarlar
BitterCoffee minikordek merhaba ben uzunca önlem botanika kullandım çok memnundum.hem oldukça emici hem de iç pamuğu fazla.ancak çiş göstergesi yoktu.daha uygun fiyatlı turco bulduğum için şuan ona geçtim.
minikordek RainOverMe sanırım 4 olacak küçük almıştık denemek için 28 li devam edersem 4 alırım 2 tane hediye külot bez de vardı üstünde🤣 aslında yumuşacık oluşu hoşuma gitti dış kısmı da pamuklu gibi ama dedm acaba ıslaklık verir mi dışarı dedim ama gece çok çiş yapmamış oğlum anlayamadım gün içinde takip edeym ama genelde herkes memnun kalmış