minikordek umarım dıger annenın dedıgı gıbı cıkar sızınkı de🤗 dıger alerjı ıslerı cok yorucu ve de yıpratıcı oluyor. Sız en ıyısı bırkac gun daha bezı deneyın sonrasında mısal bu hafta havucu kesın hıc vermeyın sonra baska bır seyı aynı sekılde sız de yemeyın emıyormus madem🤗yanı havuc ornek hepsını boyle deneyebılırsınıx verdıgınız gıdaları, tabı doktora da danısın bebıs ek gıdadsn da mahrum kalmasın. Ona gore belkı bellı olur. Gonlumuzden gecen bez olsun en azından degıstırır kurtulursunuz🥰 bezlerde alerjık maddeler oluyor, tabi yanı neden olmasın kı dıyor ınsan🧐