Merhaba, bebeğim 8 aylık doğduğundan beri baby turco kullanıyorduk memnunduk ama son dönemlerde bacaklarında egzamalar çıktı alerjik dediler test vs yaptırıcaz ama geçen eşim bezden mi acaba sanki değdiği yerlerde var vs dedi popoda yok bu arada bacaklarda var. Az önce de bi postta bebeğinde bezden olduğunu söyleyen birine denk geldim değiştirince düzelmiş. Sorum şu Aslında goo.n premium soft a baktım ama max no 5 sanırım cırtlı bezde baby turco nun 6 sına göre kilo aralığı düşük. O yüzden emin olamadım önlem baktım ama ona ait kullanıcı yorumu pek bulamadım. Bu iki bezi kullanmış olanlar deneyimlerini paylaşırsa çok sevinirim