Morportakal ben 2. Topuk kanindan haberin yoktu hastane de soylemedi acikcasi. Saglik ocagi aradi 9. Gun topuk kani verdim 2 gun sonra hemsire aradi dedi ya tekrar topuk kani alicaz ya siz kan verin hastanede dedi. Bende hastaneyi tercih ettim topuk kaninda cok canini yaktilar kizimin cunku.
Dun gittim hastaneye 3. Kez kan vermek icin hemen de sonucu cikti doktor aradi.
İlk ayda yenidoganda bu sonuclar yuksek cikabiliyor 1. Ayin sonunda tekrar gel zaten genel rutin muayene icin geleceksin dedi, yine sonuc yuksek cikarsa ilac kullanicaz endokrine yonlendiricem dedi.
Bende gebelik troidi cikmisti ilac kullanmistim
Muhtemelen kizimi da hamilelikte etkiledigini dusunuyorum ama insallah insallah dua ediyorum duser sonucu :(
15 e kadar yuksek olmasi normalmis doktor oyle dedi