Yasemin3565 Doğduğunda haastanede topuk kanı almışlardı 3 ay sonra sağlık ocağı tekrar istedi neymiş onların sistemde bulunması gerekiyormuş çocuk 3 aylıkken bida ne diye canını acıtmalarını izin vericem sebebini öğrenmeden vermeyin sizde
Morportakal Yasemin3565 Bizim TSH degeri yüksek çıktığı için aradılar 3.kez . Sizin durumunuzda haklısınız en başında neden kayıt etmemişler yani. Şükür sağlıklı olsunlar da yeter
Morportakal Mrv_tlg maşallah iyi olsun kuzucuklar. Ben daha yeni kullanmaya başlayacağım ama karar veremedim
Mrv_tlg Morportakal Amin inşallah sen bilirsin bebekler söz konusu olunca anneden baska kimse bilemez